Pedagógusok visszajelzései

Használjuk a könyvet és a munkafüzetet. Hihetetlen, hogy milyen gondolatokat, érzéseket vált ki a gyerekekből. Teljesen megnyílnak és megnyugodni látszanak, amikor ezzel foglalkozunk. Olyan mint egy csoportos terápia. Mindig kialakul egy beszélgető kör, ahol a gyerekek bátran elmondhatják amit éreznek, gondolnak, átéltek. Sokszor együtt sírunk, együtt kacagunk. Úgy érzem, hogy ezek az órák sokszor többet érnek mindennél. Hálás vagyok hogy rád találtam, és ez által az osztályomban levő gyerekek életét is jobbá tudjuk tenni.

– S. Gyöngyike, Székelyudarhely

 

Ez a könyv a spirituális nevelés bevezetéséhez csodálatos alkotás, egy kiváló taneszköz. Szakköri tevékenységeken belül is szuperül lehet használni, de egy-egy olvasás órára is tökéletesen bevihető, sőt, az osztályfőnöki órákon is remekül alkalmazható.

Edinának csakis hálás szívvel köszönhetem ezt a nagyon hasznos és a mai világban egyre szükségesebb könyvet és foglalkoztató füzetet, amelyet szerdánként használunk a Boldogságvarázsló szakkörünkön.

Tanulóim lelkesen várják a szerdai napot, amikoris az osztályteremben körbeülünk olykor székeken, máskor pedig párnákon a szőnyegen és beszélgetünk. Kisdiákjaim kényelmesen elhelyezkedve, csukott szemmel hallgatják a Boldogságvarázslásból az éppen aktuális történetet, amit felolvasok nekik. Így, csukott szemmel könnyebben tudják elképzelni az eseményeket, amit aztán kötetlen beszélgetés formájában meg is tárgyalunk a szereplők tulajdonságaival együtt. Mindig igyekszünk kiemelni és összegyűjteni a pozitív tulajdonságokat. Lelkes kis csapatom szeret a foglalkoztató munkafüzetben is dolgozni a játékos, kreatív feladatokkal. Sőt! Szeretnek rajzolni, illusztrációt készíteni, játszani és meditálni. Sok örömteli pillanatot élünk meg. A szakkör végére mindig valami varázslatos, mosolygós, békés hangulat lengi körül az osztályt. Edina történetei és a szereplői által egyre több pozitív, jó tulajdonságot sajátítanak el a gyerekek. Megtanulnak hinni önmagukban és megtanulnak szeretettel bánni egymással, szeretettel lenni egymás iránt. Remélem, sőt hiszem is, hogy egyre több csodálatos spirituális tulajdonságot sikerül elővarázsolnom a kis spirituális szívekből és lelkekből. Köszönjük neked Edina, hogy varázsszíved gondolt a gyerekekre is és varázstolladdal új irányt adva egy jobb világ felé terelgeted a még őszinte, tiszta szívű gyermekeket. Alsó tagozatos tanítónőként számomra nemcsak a tárgyi tudás átadása a fontos, hanem a pedagógusi pályám fő mozgatórugója a gyermekek lelke, ezért hálás szívvel ajánlom a könyvet és foglalkoztató munkafüzetet minden pedagógustársamnak, szülőnek és nagyszülőnek egyaránt.

– N-I. Anikó, Szímő

 

Gyerekek visszajelzései

„Kedves Edina!

Nagyon jó volt a könyv, meg az az egy óra, amikor itt volt ön. Egy kicsit fáradt voltam, de miden egyes szóra figyeltem, és egy nagyon szívmelengető érzés kapott el. Olyan jó érzés kapott el! Boldog, és jó! Köszönjük, hogy velünk volt!”
„Barátokat találni annyi, mint kincseket találni.”

 

„Kedves Edina néni!

Nekem nagyon sokat jelent, hogy ön eljött hozzánk. Sajnos ez az óra nagyon gyorsan eltelt. Nagyon jó volt az együtt töltött idő. Még mindig nehéz elhinni, hogy találkoztam egy igazi íróval. Nagyon jók voltak a foglalkozások. Nagyon köszönöm! Volt időm átgondolni a dolgokat. Ezután igyekszem helyesen cselekedni. Még egyszer köszönöm.”

 

„Kedves Edina!

Nagyon jó, hogy eljöttél! Nagyon sok jót tanultam. Remélem, hogy még fogsz jönni. Szerintem a könyveid nagyon tanulságosak. Remélem, hogy nem hagyod abba az írást. Az az egy óra, amin te ott voltál, az volt a kedvencem. Nagyon jók voltak a játékok, és a beszélgetések még jobbak. Miután elmentél, tanci még olvasott meséket, amiket te írtál. Most már a kedvenceim közé tartoznak.”

„Kedves Edina!

Bennem sok mindent megváltoztatott az az egy óra. Megbántam sok mindent, amit vétettem valaki ellen. Engem a legjobban az hatott meg, amikor a megbántásról beszéltél. Nagyon köszönöm, hogy eljöttél olyan messziről.”

 

 

„Kedves Edina!

Nekem tetszettek a foglalkozások. Én azt mondom, hogy a boldogságvilágban vagyok, és szerintem ott is maradok. Köszönöm, hogy eszembe juttattad ezeket a játékokat. A mesék is nagyon tetszettek. A boldogságvarázsfortély is megmaradó volt. Nagyon köszönöm, hogy eljöttél olyan messziről.”

 

„Nekem az tetszik benne a legjobban, hogy kibeszélhetjük az érzelmeink és lenyugodhatunk. És megismerhetjük magunkat. És hogy magunktól is le tudjunk nyugodni, rendezni a gondolatainkat és kezelni a haragunk.”

„Mert segít a tanulásban.”

„Nekem a belső béke volt a kedvencem.”

„Mert segít a tanulásban, a testi, lelki épségben. Nagyon jó!”

„Ez a szakkör nekem tetszik, mert mesét kapunk.”

„A véleményem, hogy jó, mert segít a problémáinkban. Segít lenyugodni.”

„Szerintem megismerhetjük egymást. Kifejezhetjük érzéseinket. Tudunk tanácsokat adni egymásnak. Nem unatkozunk. Tudunk egymásra figyelni.”

„Ez egy nagyon jó foglalkozás. Mert fontos dolgokról van szó.”

„Az a véleményem, hogy jó a mese, a füzet is jó, hogy ilyen dolgokról beszélünk és jót tesz az osztálynak.”